+4037.420.37.44

office@dgh.ro

Muntenia Business Center, Splaiul Unirii Nr.16

Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, 040035

Cariere

Oameni:

Vino in echipa noastra! Vei lucra cu profesionisti pentru care expeditia nu e doar un job, e o continua provocare. Vei gasi aici oameni de la care poti invata si care te vor invata cu drag ceea ce stiu.

Parteneriat, performanta, oameni pe care te poti baza!

Echipa noastra

… inseamna oameni care vor sa se dezvolte personal si profesional. Inseamna oameni pentru care dezvoltarea profesionala este echivalenta cu a fi parte dintr-o echipa dinamica, stabila, care “works hard, parties harder”. Inseamna profesionisti angajati in obtinerea de rezultate. Inseamna oameni deschisi, gata sa invete si sa se bucure de experiente noi impreuna cu colegii.
Inseamna oameni pentru care nu exista “nu pot”!

DGH Log & Sped

…masoara succesul echipei prin calitatea serviciilor oferite clientilor nostri. Avem o echipa operationala eficienta si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii ce garanteaza intotdeauna succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie, ajungand in punctul in care ne extidem in mod constant echipa.

Pozitii vacante

Responsabilitati principale:

  • Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora;
  • Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc);
  • Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport;
  • Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor de transport;
  • Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei;
  • Transmiterea de informatii clientilor in legatura cu transportul;
  • Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat.

Cui se adreseaza acest post:

  • Profesionistilor cu minim 1 an experienta operationala in coordonare curse (camioane de 20t), preferabil tot in case de expeditii;
  • Persoanelor cu un nivel inalt dezvoltat al: inteligentei generale, memoriei, atentiei distributive, prezentei de spirit, simtului de raspundere;
  • Persoanelor cu foarte bune abilitati: de comunicare verbala directa si indirecta, de organizare si planificare, de lucru in echipa;
  • Persoanelor dinamice, proactive, ambitioase, dornice sa se afirme dar care, in acelasi timp, sunt buni jucatori de echipa si demonstreaza implicare si simt de raspundere in ceea ce fac;
  • Persoanelor care detin cunostinte solide de geografie, opereaza facil pe calculator si vorbesc la un nivel mediu- avansat minim o limba straina de circulatie internationala.

Alte informatii de interes:

  • Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti:  https://www.dgh.ro/contact/
  • Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa.
  • Am citit Politica de confidentialitate a datelor din cadrul DGH Log&Sped: https://www.dgh.ro/terms-and-conditions/
  • Sunt de acord ca datelele mele din CV sa fie colectate si prelucrate de catre DGH Log&Sped in vederea derularii proceselor de recrutare si selectie interna, in vederea angajarii. Prin aplicarea directa in site prin butonul “Incarca CV”, imi dau consimtamantul ca datele mele personale prezentate in CV sa fie colectate de catre DGH Log&Sped in vederea angajarii.

DGH Log & Sped s-a format prin profesionalism si competenta, fiind in prezent una din cele mai importante case de expeditii din Romania, specializata in intermedierea de transport rutier intern si international de marfuri.

Una din premisele satisfactiei clientilor nostri, este competenta. Avem o echipa operationala, capabila, dedicata si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii ce garanteaza intotdeauna succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie, ajungand in punctul in care ne extindem echipa de lucru cu inca doua persoane dinamice, ambitioase si orientate catre rezultat, care sa performeze in rolul de Reprezentant vanzari B2B (servicii de transport)

Cum „arata” viitorul nostru coleg/ colega:

  • Minim 3 ani experienta in vanzarea de servicii;
  • Minim 2 ani experienta in domeniul transporturilor/ logistica;
  • Orientare catre client, flexibilitate, ambitie si consecventa;
  • Ambitie, orientare catre actiune si rezultat, motivatie pentru succes;
  • Fire organizata si un bun management al timpului;
  • Carisma, tact si diplomatie;
  • Excelente abilitati de comunicare, prezentare si negociere.
  • Posesor permis auto, categorie B, cu experienta in traficul rutier;
  • Abilitati de operare PC la nivel mediu avansat (MS Office; experienta de lucru in CRM constituie avantaj);

Responsabilitati principale:

  • Permanenta prospectare a pietei in scopul identificarii potentialilor clienti si a trendurilor din planul socio- economic;
  • Abordarea telefonica/ fata-in-fata a prospectilor, crearea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu prospectii si clientii companiei;
  • Conceperea, prezentarea si negocierea ofertelor comerciale cu prospectii si clientii companiei, in scopul incheierii contractelor de servicii de transport;
  • Atingerea obiectivelor individuale bianuale;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu coordonatorii de transport in scopul consultarii reciproce privind tendintele pietei de transport si ciclicitatea acesteia sau privind aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clientii din portofoliu;
  • Reprezentarea companiei in fata prospectilor si clientilor; oferirea de consultanta tehnica si comerciala privind serviciile companiei;
  • Solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
  • Actualizarea in timp real a informatiilor din CRM;
  • Realizarea rapoartelor de vanzari.

Beneficii:

  • Salariu aliniat pietei;
  • Comisioane si bonusuri de vanzari;
  • Asigurare medicala privata;
  • Acces la formare continua prin platforma de e-learning si/sau training traditional;
  • Conditii de lucru moderne si placute (sala de mese, terasa amenajate, loc de recreere);
  • Instrumente de lucru optime pentru o buna desfasurare a activitatii profesionale: masina, telefon, laptop.

Alte informatii:

  • Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti: https://www.dgh.ro/contact/
  • Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa.
  • Am citit Politica de confidentialitate a datelor din cadrul DGH Log&Sped: https://www.dgh.ro/terms-and-conditions/

Sunt de acord ca datelele mele din CV sa fie colectate si prelucrate de catre DGH Log&Sped in vederea derularii proceselor de recrutare si selectie interna, in vederea angajarii. Prin aplicarea directa in site prin butonul “Incarca CV”, imi dau consimtamantul ca datele mele personale prezentate in CV sa fie colectate de catre DGH Log&Sped in vederea angajarii.

Ai consultat lista de posturi vacante in DGH si nu ai regasit inca rolul pentru care ai pregatirea profesionala si experienta potrivite? Nici o problema.

    • Organizatia noastra este dinamica, in trend de dezvoltare si pregatita oricand sa absoarba buni profesionisti si sa ii coopteze drept coechipieri de incredere.
    • Creeaza-ti tu oportunitatile de cariera trimitand CV-ul tau actualizat pe adresa hr@dgh.ro si intrand in baza noastra de date. Astfel iti vei creste sansele de a fi contactat/a la initierea unui nou proces de recrutare in cadrul DGH, fara a consulta permanent lista posturilor active.
    • DGH Log & Sped se angajeaza sa protejeze confidentialitatea datelor candidatilor sai aflati in procesul de recrutare si se preocupa sa ofere o experienta sigura pentru acestia.
    • Suntem aliniati normelor GDPR privind modul in care colectam si folosim datele personale primite prin transmiterea CV-ului dvs la adresa hr@dgh.ro.
    • Datele personale prelucrate astfel sunt informatiile din CV, si anume: numele complet, adresa, varsta, apartenenta de gen, datele de contact, angajatorii anteriori, calificari profesionale, recomandari, informatii privind parcursul educational si profesional.


Scopurile prelucrarii datelor:

  • Pentru a realiza comunicarea cu dvs. pe parcursul procesului de recrutare de exemplu, prin transmiterea de invitatii la interviu telefonic, prin email si / sau telefonic;
  • In vederea analizarii aptitudinilor si a profilului dumneavoastra in raport cu cerintele posturilor noastre vacante;.
  • In vederea incheierii si executarii unui contract de munca;.
  • In vederea gasirii postului potrivit specializarii/calificarii dumneavoastra.
  • Prin transmiterea CV-ului fie direct la adresa hr@dgh.ro fie actionand  „Incarca CV”, declarati ca intelegeti si va dati consimtamantul privind colectarea, prelucrarea si transferul datelor dvs in baza noastra de date securizata, strict in scop de recrutare in vederea angajarii.
  • CV-urile sunt pastrate in baza noastra de date de candidati pentru o perioada de 2 ani de la aplicare, dupa care acestea sunt in mod automat sterse / distruse. Oricand doriti sa renuntati la procesul de recrutare si sa iesiti din baza de date de candidati in aceasta perioada de 2 ani, este suficient sa va revocati acordul trimitand un email cu solicitarea dvs de revocare pe adresa hr@dgh.ro.

Ne cautam coleg/a cu bune cunostinte mecanice auto si minim 1 an experienta in intretinerea unui parc auto de camioane, care sa intregeasca Departamentul nostru Tehnic.

Responsabilitati principale:

  • Raspunde de preluarea, verificarea, predarea in bune conditii a semiremorcilor de la / catre tractionistii subcontractati;
  • Ofera suport in intretinerea parcului auto propriu format din 150 semiremorci, prin urmarirea planului de mentenanta si reparatii al acestora; se asigura de respectarea termenelor de reparatii in service, revizii, ITP, roviniete, RCA, schimb anvelope si placute de frana;
  • Participa la realizarea inspectiilor cu verificare vizuala semiremorca (curatenie, prelata intreaga) de 2 ori/an pentru fiecare semiremorca, intre revizii;
  • Ofera suport Managerului Departament Tehnic (Parc auto) in actualizarea documentelor autovehiculelor si semiremorcilor parcului auto propriu;
  • Se ocupa de gestionarea semiremorcilor in diferite platforme online;
  • Elaboreaza diferite rapoarte referitoare la flota auto proprie DGH.

Profil candidat ideal:

  • permis auto categoria B si experienta in traficul rutier;
  • cunostinte de baza de mecanica auto;
  • minim 1 an experienta in intretinerea unui parc auto, preferabil de semiremorci sau autocamioane;
  • bune abilitati de operare PC;
  • bune abilitati de organizare eficienta a activitatii si managementul timpului;
  • capacitati dezvoltate de comunicare si cooperare, lucrul in echipa;
  • disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si jud. Ilfov, job-ul presupunand in proportie de 70% activitati de teren, cu masina de serviciu.

Alte informatii:

  • Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti:https://www.dgh.ro/contact/ si presupune activitate de teren, atat la parcul auto din Popesti Leordeni cat si la unitatile de service, ITP din Bucuresti si Jud. Ilfov
  • Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa
  • Am citit Politica de confidentialitate a datelor din cadrul DGH Log&Sped:  https://www.dgh.ro/terms-and-conditions/

Sunt de acord ca datelele mele din CV sa fie colectate si prelucrate de catre DGH Log&Sped in vederea derularii proceselor de recrutare si selectie interna, in vederea angajarii. Prin aplicarea directa in site prin butonul “Incarca CV”, imi dau consimtamantul ca datele mele personale prezentate in CV sa fie colectate de catre DGH Log&Sped in vederea angajarii.

Timpul este principalul nostru “inamic” in eforturile continue de a oferi clientilor nostri servicii de transport inalt calitative si prompte. Cautam pentru rolul de Asistent Administrativ o persoana dinamica, bine organizata, cu bune abilitati de comunicare, pentru a oferi un suport administrativ eficient colegilor nostri din departamentul Operational.

Ce presupune rolul de Asistentul Administrativ:

  • Inregistreaza in aplicatia informatica furnizorii noi, pe baza fisei de funizor nou primita de la Coordonatorii de transport
  • Completeaza corect baza de date cu furnizorii, actualizeaza zilnic statusul acestora in sistemul informatic intern
  • Ofera suport colegilor din departamentul Operational pentru printare / scanare / transmitere / arhivare diverse documente care stau la baza comenzilor de transport
  • Raspunde la telefon, indruma clientii/furnizorii catre departamentele la care acestia au nevoie
  • Tine evidenta tuturor documentelor de iesire/intrare in companie, in registrul informatic intern
  • Gestioneaza eficient toate actiunile care tin de buna administrare a spatiului: relatia cu administratia cladirii pentru programare reparatii / mentenanta, programeaza campaniile de colectare deseuri de hartie, dezinfectie lunara, dezinfectie sisteme de aer conditionat, face comenzile de achizitii consumabile (birotica papetarie, produse de curatenie, articole de protocol)

Care sunt competentele de baza pentru a avea succes in rolul de Asistent Administrativ:

  • Nivel ridicat de energie si dinamism
  • Bune capacitati de organizare a timpului si agendei de lucru
  • Tact, amabilitate, politete si bune abilitati de comunicare
  • Atentie la detalii, simt de raspundere ridicat, corectitudine
  • Excelente abilitati de lucru in echipa
  • Abilitati de operare PC la nivel mediu – avansat (Word, Outlook, Excel)

Detalii despre post:

  • Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii Nr.16 (zona Pasajului Marasesti)
  • Program de lucru: luni – vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa
  • Procesul de recurtare presupune, duppa oferirea in prealabil a consimtamantului privind Politica de confidentialitate si prelucrare a datelor cu caracter personal: interviul online de HR, interviul final la sediu cu Directorul General, Ofertare
  • Pachetul de beneficii al sangajatilor DGH include: tichete de masa si asigurare medicala privata (incepand cu luna a 4-a), bonus de performanta bianual, acces nelimitat la platforma de e-learning, posibilitatea de participare la diverse concursuri interne cu premii
  • Am citit Politica de confidentialitate a datelor din cadrul DGH Log&Sped: https://www.dgh.ro/terms-and-conditions/

Sunt de acord ca datelele mele din CV sa fie colectate si prelucrate de catre DGH Log&Sped in vederea derularii proceselor de recrutare si selectie interna, in vederea angajarii. Prin aplicarea directa in site prin butonul “Incarca CV”, imi dau consimtamantul ca datele mele personale prezentate in CV sa fie colectate de catre DGH Log&Sped in vederea angajarii.