+4037.420.37.44

office@dgh.ro

Muntenia Business Center, Splaiul Unirii Nr.16

Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, 040035

Cariere

Oameni:

Vino in echipa noastra! Vei lucra cu profesionisti pentru care expeditia nu e doar un job, e o continua provocare. Vei gasi aici oameni de la care poti invata si care te vor invata cu drag ceea ce stiu.

Parteneriat, performanta, oameni pe care te poti baza!

Echipa noastra

… inseamna oameni care vor sa se dezvolte personal si profesional. Inseamna oameni pentru care dezvoltarea profesionala este echivalenta cu a fi parte dintr-o echipa dinamica, stabila, care “works hard, parties harder”. Inseamna profesionisti angajati in obtinerea de rezultate. Inseamna oameni deschisi, gata sa invete si sa se bucure de experiente noi impreuna cu colegii.
Inseamna oameni pentru care nu exista “nu pot”!

DGH Log & Sped

…masoara succesul echipei prin calitatea serviciilor oferite clientilor nostri. Avem o echipa operationala eficienta si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii ce garanteaza intotdeauna succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie, ajungand in punctul in care ne extidem in mod constant echipa.

Pozitii vacante

Responsabilitati principale:

  • Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora;
  • Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc);
  • Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport;
  • Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor de transport;
  • Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei;
  • Transmiterea de informatii clientilor in legatura cu transportul;
  • Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat.

Cui se adreseaza acest post:

  • Profesionistilor cu minim 1 an experienta operationala in coordonare curse (camioane de 20t), preferabil tot in case de expeditii;
  • Persoanelor cu un nivel inalt dezvoltat al: inteligentei generale, memoriei, atentiei distributive, prezentei de spirit, simtului de raspundere;
  • Persoanelor cu foarte bune abilitati: de comunicare verbala directa si indirecta, de organizare si planificare, de lucru in echipa;
  • Persoanelor dinamice, proactive, ambitioase, dornice sa se afirme dar care, in acelasi timp, sunt buni jucatori de echipa si demonstreaza implicare si simt de raspundere in ceea ce fac;
  • Persoanelor care detin cunostinte solide de geografie, opereaza facil pe calculator si vorbesc la un nivel mediu- avansat minim o limba straina de circulatie internationala.

Alte informatii de interes:

  • Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti:  https://www.dgh.ro/contact/
  • Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa.
  • Am citit Politica de confidentialitate a datelor din cadrul DGH Log&Sped: https://www.dgh.ro/terms-and-conditions/
  • Sunt de acord ca datelele mele din CV sa fie colectate si prelucrate de catre DGH Log&Sped in vederea derularii proceselor de recrutare si selectie interna, in vederea angajarii. Prin aplicarea directa in site prin butonul “Incarca CV”, imi dau consimtamantul ca datele mele personale prezentate in CV sa fie colectate de catre DGH Log&Sped in vederea angajarii.

DGH Log & Sped s-a format prin profesionalism si competenta, fiind in prezent una din cele mai importante case de expeditii din Romania, specializata in intermedierea de transport rutier intern si international de marfuri.

Unul din factorii care contribuie la satisfactia clientilor nostri este profesionalismul cu care ii deservim. Avem o echipa operationala, capabila, dedicata si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii care garanteaza succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie, cresterea echipei de lucru cu o persoana dinamica, ambitioasa si orientata catre rezultate, care sa performeze in rolul de  Reprezentant vanzari B2B (servicii de transport).

Este un job potrivit pentru tine daca:

  • ai minim 3 ani experienta in vanzarea de servicii;
  • ai lucrat anterior minim 1 an in domeniul serviciilor de transport / logistica;
  • ai o fire dinamica, orientare catre client, catre actiune si rezultat, motivatie pentru succes;
  • initiezi si dezvolti relatii interumane cu usurinta, comunici cu tact si diplomatie si iti place sa negociezi;
  • ai un caracter organizat, cu un bun management al timpului;
  • utilizezi la un nivel mediu – avansat aplicatiile standard din MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook); experienta de lucru in CRM constituie un avantaj;
  • iti place munca de teren, ai permis si experienta auto.

Responsabilitati principale:

  • Prospectarea continua a pietei in scopul identificarii de noi oportunitati de vanzare a serviciilor companiei;
  • Abordarea directa a prospectilor, crearea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu prospectii si clientii companiei;
  • Realizarea, prezentarea si negocierea ofertelor comerciale cu prospectii si clientii companiei, in scopul incheierii contractelor de servicii de transport;
  • Atingerea targetelor de vanzari si a obiectivelor individuale bianuale;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu coordonatorii de transport in scopul consultarii reciproce privind tendintele pietei de transport si ciclicitatea acesteia sau privind aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clientii din portofoliu;
  • Reprezentarea companiei in fata prospectilor si clientilor; oferirea de consultanta tehnica si comerciala privind serviciile companiei;
  • Solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
  • Actualizarea in timp real a informatiilor din CRM;
  • Realizarea rapoartelor de vanzari.

Beneficii:

  • Salariu aliniat pietei;
  • Comisioane si bonusuri de vanzari;
  • Asigurare medicala privata;
  • Prime si cadouri de sarbatori;
  • Evenimente de echipa – teambuilding, petreceri de Craciun si aniversare;
  • Acces la dezvoltare profesionala continua prin participarea la traininguri, conferinte si evenimente business relevante;
  • Conditii de lucru moderne si placute (sala de mese, terase amenajate, loc de recreere);
  • Instrumente de lucru optime pentru o buna desfasurare a activitatii profesionale: masina, telefon, laptop.

Alte informatii:

  • Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti: https://www.dgh.ro/contact/
  • Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa.
  • Am citit Politica de confidentialitate a datelor din cadrul DGH Log&Sped: https://www.dgh.ro/terms-and-conditions/

Sunt de acord ca datelele mele din CV sa fie colectate si prelucrate de catre DGH Log&Sped in vederea derularii proceselor de recrutare si selectie interna, in vederea angajarii. Prin aplicarea directa in site prin butonul “Incarca CV”, imi dau consimtamantul ca datele mele personale prezentate in CV sa fie colectate de catre DGH Log&Sped in vederea angajarii.

DGH Log & Sped s-a format prin profesionalism si competenta, fiind in prezent una din cele mai importante case de expeditii din Romania, specializata in intermedierea de transport rutier intern si international de marfuri.

Unul din factorii care contribuie la satisfactia clientilor nostri este profesionalismul cu care ii deservim. Avem o echipa operationala, capabila, dedicata si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii care garanteaza succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie si la extinderea gamei de servicii oferite: DGH Insurance, societatea de brokeraj care te poate consilia in obtinerea celei mai bune solutii de asigurare pentru tine, casa ta, masina sau business-ul tau. Pentru DGH Insurance crestem echipa de lucru cu un nou rol de Broker Asigurari.

Cerinte post:

  • Orientare catre client;
  • Putere de convingere;
  • Ablilitati dе comunicare eficienta, oral si in scris;
  • Atentie la detalii, meticulozitate, spirit dе observatie;
  • Abilitatea de prioritizare a activitatilor si dе gestionare eficienta a timpului;
  • Capacitatea dе a respecta termene limita;
  • Capacitatea de lucru in echipa;
  • Capacitatea dе a fi proactiv, flexibil, open-minded;
  • Experienta in asigurari constituie un avantaj;

Responsabilitati principale:

  • Emite oferte de asigurare;
  • Negociaza ofertele si clauzele de asigurare cu societatile de asigurari;
  • Prezinta clientilor ofertele de asigurare, riscurile acoperite si excluderile;
  • Negociaza cu clienții ofertele si clauzele de asigurare;
  • Emite politele de asigurare si le prezinta clienților impreuna cu conditiile de asigurare;
  • Urmareste realizarea de cross-sell, up-sell precum si obținerea de recomandări. Portofoliu de potentiali clienti este asigurat de catre companie; nu este necesar ca titularul postului sa caute activ potentiali clienti in piata rece.

Beneficii:

  • Contract individual de munca cu salаriu fix motivant Venituri variabile suplimentare fata de salariul fix raportate la realizari Asigurare medicala privata;
  • Prime si cadouri de sarbatori;
  • Evenimente de echipa – teambuilding, petreceri de Craciun si aniversare;
  • Asiguram costurile pentru obtinerea si reinnoirea codului RAF;
  • Conditii de lucru moderne si placute (sala de mese, terase amenajate, loc de recreere).

Alte informatii:

  • Locul de munca: Muntenia Business Center din Splaiul Unirii nr.16, etaj 10, zona Unirii – Pasajul Marasesti: https://www.dgh.ro/contact/
  • Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 10:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa (part-time, 6 ore/zi)
  • Am citit Politica de confidentialitate a datelor din cadrul DGH Log&Sped: https://www.dgh.ro/terms-and-conditions/

Sunt de acord ca datelele mele din CV sa fie colectate si prelucrate de catre DGH Log&Sped in vederea derularii proceselor de recrutare si selectie interna, in vederea angajarii. Prin aplicarea directa in site prin butonul “Incarca CV”, imi dau consimtamantul ca datele mele personale prezentate in CV sa fie colectate de catre DGH Log&Sped in vederea angajarii.

DGH Log & Sped s-a format prin profesionalism si competenta, fiind in prezent una din cele mai importante case de expeditii din Romania, specializata in intermedierea de transport rutier intern si international de marfuri.

Unul din factorii care contribuie la satisfactia clientilor nostri este profesionalismul cu care ii deservim. Avem o echipa operationala, capabila, dedicata si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii care garanteaza succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie si lansarea unui nou program de internship in departamentul financiar cu rol de formare profesionala a unor tineri aflati la inceput de cariera.

Responsabilitati / Realizari:

Ce veti invata pe parcursul acestui program:

  • Notiuni economice de baza;
  • Tipuri de documente financiar – contabile care se utilizeaza in serviciile de transport;
  • Elementele unei facturi;
  • Introducere facturi in ERP;
  • Introducerea extraselor de cont;
  • Operarea in diverse aplicatii informatice (platforme furnizori);
  • Capacitatea de lucru in echipa;
  • Imbunatatirea abilitatilor de operare in Excel (sortari, filtrari, pivoti);

Alte informatii:

Programul de internship are o durata de 6 luni, din 15 aprilie pana la 15 septembrie cu posibilitate de angajare pe program full time, in departamentul financiar. Se va lucra pe contract individual de munca cu durata determinata de 6 luni si posibilitate de angajare full-time.

Programul zilnic de desfasurare al activitatilor: 10.00 – 16.30 (cu 30 minute pauza de masa) la biroul din Muntenia Business Center din Splaiul Unirii. Programul poate deveni flexibil, 6 ore / zi in intervalul orar 08.00 – 17.00, in functie de nevoile ambelor parti.

Beneficii:

  • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc);
  • Cursuri;
  • Decontarea transportului;
  • Program de lucru flexibil;
  • Teambuilding-uri / excursii;
  • Petreceri/evenimente companie;
  • Fun / Relax Area;

Ai consultat lista de posturi vacante in DGH si nu ai regasit inca rolul pentru care ai pregatirea profesionala si experienta potrivite? Nici o problema.

    • Organizatia noastra este dinamica, in trend de dezvoltare si pregatita oricand sa absoarba buni profesionisti si sa ii coopteze drept coechipieri de incredere.
    • Creeaza-ti tu oportunitatile de cariera trimitand CV-ul tau actualizat pe adresa hr@dgh.ro si intrand in baza noastra de date. Astfel iti vei creste sansele de a fi contactat/a la initierea unui nou proces de recrutare in cadrul DGH, fara a consulta permanent lista posturilor active.
    • DGH Log & Sped se angajeaza sa protejeze confidentialitatea datelor candidatilor sai aflati in procesul de recrutare si se preocupa sa ofere o experienta sigura pentru acestia.
    • Suntem aliniati normelor GDPR privind modul in care colectam si folosim datele personale primite prin transmiterea CV-ului dvs la adresa hr@dgh.ro.
    • Datele personale prelucrate astfel sunt informatiile din CV, si anume: numele complet, adresa, varsta, apartenenta de gen, datele de contact, angajatorii anteriori, calificari profesionale, recomandari, informatii privind parcursul educational si profesional.


Scopurile prelucrarii datelor:

  • Pentru a realiza comunicarea cu dvs. pe parcursul procesului de recrutare de exemplu, prin transmiterea de invitatii la interviu telefonic, prin email si / sau telefonic;
  • In vederea analizarii aptitudinilor si a profilului dumneavoastra in raport cu cerintele posturilor noastre vacante;.
  • In vederea incheierii si executarii unui contract de munca;.
  • In vederea gasirii postului potrivit specializarii/calificarii dumneavoastra.
  • Prin transmiterea CV-ului fie direct la adresa hr@dgh.ro fie actionand  „Incarca CV”, declarati ca intelegeti si va dati consimtamantul privind colectarea, prelucrarea si transferul datelor dvs in baza noastra de date securizata, strict in scop de recrutare in vederea angajarii.
  • CV-urile sunt pastrate in baza noastra de date de candidati pentru o perioada de 2 ani de la aplicare, dupa care acestea sunt in mod automat sterse / distruse. Oricand doriti sa renuntati la procesul de recrutare si sa iesiti din baza de date de candidati in aceasta perioada de 2 ani, este suficient sa va revocati acordul trimitand un email cu solicitarea dvs de revocare pe adresa hr@dgh.ro.